BORDRO PLUS

İşletmeler Logo Bordro Plus ile yasal mevzuatlara uygun, hatasız ve kolayca bordro yönetimi yapabiliyor; böylece şirket dışı paydaşlardan hizmet almaya gerek kalmıyor ve hem maliyet hem de iş gücü tasarrufu sağlanıyor.

Açıklama

• Her ölçekten işletmeye uygun
Bordro işlemlerini dışarıdan destek alarak değil, kendisi yönetmek isteyen büyük, orta ya da küçük ölçekli tüm işletmeler Logo Bordro Plus ile bordro süreçlerini kolayca yönetebiliyor.

• Mevzuata uygun bordro işlemleri
İşletmeler Logo Bordro Plus ile yasal mevzuatlara uygun, hatasız ve kolayca bordro yönetimi yapabiliyor; böylece şirket dışı paydaşlardan hizmet almaya gerek kalmıyor ve hem maliyet hem de iş gücü tasarrufu sağlanıyor.

TEKNİK ÖZELLİKLERİ

  • Güncel mevzuata uyumluluk

Logo Bordro Plus, standart olarak sunulan Sicil Yönetimi modülüyle, sicil kartları ve tüm güncel yasal evrakların oluşturulma ve takibini kolaylıkla yapmayı sağlıyor. Çözümün Dokümantasyon Takibi özelliği, sicille ilişkilendirilmiş dosyalara hızlı erişim sağlarken, oluşturulan Zaman İzli Kayıtlar da tüm sicil ve kanun bilgilerindeki değişikliklere eksiksiz şekilde ulaşmayı ve bu çerçevede geçmişe dönük raporlama yapabilmeyi mümkün kılıyor.

  • Bordroların personele hızlı iletimi

Logo Bordro Plus, personele ait bordro hesaplamaları için gereken her türlü özlük bilgisi ve tahakkuk işlemlerinin Bordro Yönetimi modülüyle zahmetsizce yapılmasını, hesaplama dönemlerinin de ödeme günlerine göre uyarlanabilmesini sağlıyor. Hazırlanan maaş bordroları, tüm çalışanlara şifreli olarak e-postayla gönderilebiliyor ve böylece İK departmanının iş yükünde ve kağıt maliyetlerinde ciddi bir düşüş sağlanıyor.

  • İlgili kurumlarla hızlı iletişim

Sosyal Güvenlik Kurumu mevzuatlarına tam uyumlu çalışan Logo Bordro Plus ile Aylık Prim ve Hizmet Belgesi, İşe Giriş Çıkış Belgesi, e-Bildirge gibi belgeler hazırlanıp sistem içinden SGK’ya aktarılabiliyor.

  • Bordroların aylık e-posta ile gönderimi

Logo Bordro Plus, bordro hesaplamaları için gereken her türlü özlük bilgisi ve tahakkuk işlemlerinin Bordro Yönetimi modülüyle kolay ve hatasız bir şekilde yapılmasını, hesaplama dönemlerinin de ödeme günlerine göre uyarlanabilmesini sağlıyor. Hazırlanan maaş bordroları, tüm çalışanlara şifreli olarak e-postayla gönderilebiliyor, böylece iş yükü ve kağıt maliyetleri ciddi oranda azalıyor.

  • Prim hesaplamada kolaylık

Logo Bordro Plus, personelin iş devamlılığı ve puantaj hesaplamalarını da kolaylaştırıyor. Tablolama Aracı ile tüm puantaj bilgileri hızla işlenip sisteme aktarılabiliyor.

  • Verilere dayalı bütçe tahminleri

İsteğe bağlı sunulan Logo Bordro Plus Ücret Simülasyonu modülü; çalışanların tüm zam oranlarını yıllık ve çeyrek dönemler başta olmak üzere, zaman kısıtlaması olmadan hesaplayarak bütçe simülasyonu oluşturuyor.

  • Bireysel emeklilik işlemleri

Logo Bordro Plus çözümünün isteğe bağlı modüllerinden BES Otomatik Katılım Entegrasyonu modülü, bireysel emeklilik şirketleri ile gerçekleştirilen entegrasyonlar sayesinde operasyonları hızlı ve pratik bir şekilde yönetmeyi sağlıyor. Sözleşme açılış işlemlerinin, sözleşmelere aktarılacak katkı payı tahsilat süreçlerinin Logo Bordro Plus üzerinden gerçekleştirilmesi de katılımcılara güncel durumlarını kolayca sorgulama imkanı sunuyor.

FİYAT LİSTESİ

1 Ocak 2021 tarihinden itibaren geçerlidir.    
Ürün açıklaması Fiyat
  LEM’i olan LEM’i  olmayan
Logo Bordro Plus Ana Paket    
Logo Bordro Plus ana paket (100 çalışan) 7,300
Logo Bordro Plus çalışan artırımı +100 3,700 4,150
Logo Bordro Plus çalışan artırımı +250 5,950 6,550
Logo Bordro Plus çalışan artırımı +500 9,900 10,850
Logo Bordro Plus çalışan artırımı +1.000 16,350 18,000
Logo Bordro Plus çalışan artırımı +5.000 61,750 67,900
Logo Bordro Plus çalışan artırımı +10.000 116,100 127,700
Kullanıcı artırımları    
Logo Bordro Plus kullanıcı artırımı +5 5,800 6,400
Logo Bordro Plus modül ve ek paketler    
Logo Bordro Plus ücret simülasyonu 5,150 5,700
Logo Bordro Plus otomatik katılım entegrasyon modülü 2,150
Yabancı dil (ek dil) paketleri    
Logo Bordro Plus ek dil paketi 5,200 5,750