Satış Sonrası Servis Süreçleriniz için Bulut Çözümü Merkez birimleriniz ile bu birimlere bağlı servis noktalarınızın internet üzerinden erişerek kullanabileceği Diva Service ile tüm servislerin merkezle olan haberleşmesini sağlayabilir; arıza bildirimi, servis formu hazırlama, garanti takibi, ücretlendirme süreçlerinizi yönetebilir; aksesuar ve yedek parça satış işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.
Gelişmiş Bulut Teknolojisi ile Düşen Donanım Maliyeti
Diva Service’in global standartlarda, gelişmiş bulut teknolojisi sayesinde terminal, sunucu gibi donanım yatırımı yapmanıza gerek kalmaz. Bilgileriniz, size özel ayrılan bir bulutta güvenle kaydedilir, korunur ve yedeklenir. Hem ilk yatırım maliyetinden kurtulur hem de kaynak kullanım oranında ödeme yapabilirsiniz. Ek bir maliyet olmadan her zaman en güncel sürümü kullanabilirsiniz.
Sınırsız Depolama Kapasitesi
İşleriniz büyüdüğünde herhangi bir donanım yatırımı yapmadan Diva Service’in bulut altyapısı sayesinde kullandığınız alanı artırabilirsiniz. İş yoğunluğunuza göre kullanım alanızı artırmak veya azaltmak tamamen sizin elinizde! Hem müşteri ihtiyaçlarına hızlı cevap vermiş hem de ekstra donanım maliyetlerinden kurtulmuş olursunuz.
Hızlı ve Kolay Geçiş
Herhangi bir veri merkezi/veritabanı kurulumuna gerek olmadan, kurulum ve uygulama için bir uzman beklemeden bulut üzerinden Diva Service’i çalıştırabilirsiniz. Tek yapmanız gereken internet bağlantısı olan bir bilgisayardan hesabınıza erişmektir.
ERP ürünleriyle Kolay Entegrasyon
Diva Service, kusursuz bir perakende yönetim sistemine sahip olabilmeniz için kullandığınız ERP ürünleriyle entegrasyon imkanı sağlar. Logo ve Netsis ürünleriyle entegre olarak da çalışabilen Diva Service ile merkez ve satış noktaları arasında kesintisiz bir bilgi akışı sağlayabilirsiniz.
Ödüllü Çözüm
Diva, 2013 Avrupa Bulut Ödülleri’nde (Euro Cloud Awards) Türkiye’den aday gösterilen tek çözüm oldu. Ödüllerin Türkiye ayağında ise “Bulut Servisi Müşteri” kategorisinde 1.lik, “En İyi Bulut Servisi“nde ise 2.lik ödüllerine layık görüldü.